13.12.2015



Z przerażeniem patrzę na grudzień. Mimo, że od września obsesyjnie odliczam dni do świąt, słucham RMF Święta, a sprawdzanie pogody kiedy spadnie śnieg stało się moim uzależnieniem.

Więc, cholera jasna. Skoro tak kochasz święta, dlaczego się go tak boisz?
Mogę wydawać się w tej chwili niepoważna, ale duża część mnie została w gimbazie, ba jakbym mogła to bym się tam nawet wróciła. Nigdy nie chciałam żegnać się z gimnazjum. Jedyną rzeczą jaką się człowiek przejmuje to to, że nie ma najnowszych convers'ów albo i'phona. Może przesadziłam, ale patrząc z perspektywy spędzonych tam trzech lat chyba nie było poważniejszych dylematów. Uwielbiałam mieć 12,13 lat. Głupi dziecinny wiek. Chociaż 16 jest jeszcze do przeżycia, ale zbliżająca się rozpaczliwie 17 sprawia, że mam ochotę płakać.. Nigdy nie dotarłam do odpowiedzi dlaczego właściwie boję się tak dorosłości. Może dlatego, że przeraża mnie fakt bycia ciut poważną, może dlatego, że nie jestem gotowa na wybór zawodu, albo, że minie dziecięca uroda,a rysy stanął się bardziej dorosłe. Tak, najbardziej boję się ostatniego. 
A co grudzień mi zawinił?
Koniec roku. Rozpoczęcie kolejnego. Następny rok w przód. I nigdy do tyłu.


coat- Pull&Bear/ shirt- Reserved/ scarf- Szachownica/ pants- Pull&Bear/ shoes-born2be/ bag- H&M









Miłego tygodnia, Ola

11 komentarzy:

  1. Nie bój się kochana, czas w liceum jest super! A na studiach jest jeszcze lepiej:) POdstawówka była spoko, ale pamiętaj, kobieta jest jak wino, im starsza tym lepsza! Każdy etap w życiu jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak zdjęcia przy kościele, a tak wgl. kiedy w nim byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niedzielę :*
      + patrz dwa posty niżej. Też jest kościół!

      Usuń
  3. to rzeczywiscie okrutne:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, też z wielką ekscytacją oczekiwałam na dorosłość, ale kiedy ona zbliżała się, tym bardziej się bałam. Pamiętaj, to że będziesz dorosła nie oznacza, że wszystko się kończy, jak najbardziej pamiętaj o swojej dziecięcej duszy, nie zabijaj jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz!
    Bardzo ładna stylizacja! :)
    -sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam karmelowe płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny płaszcz!!!
    http://paniteesterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!