SH TOTAL LOOK #2

13.07.2015



Mogę śmiało powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Biorąc pod uwagę fakt, że szczęście jest ulotne, napawam się nim i łapię jego ostatnie (lub jeszcze długo trwające, a któż kto wie) chwile.
Od czego to zależy ? Mogłabym długo wymieniać, jednak nie chcę wyjść na samochwałę.U mnie wszystko dobrze,sprawy idą w dobrym kierunku, wręcz idealnym. Po czasie miliona rozczarowań, błędów i wątpliwości zawsze nadchodzi czas gdy wszystko się powodzi (dosłownie).  Nie wiem ile jeszcze będzie trwać ta dobra passa, dwa dni, tydzień, miesiąc. Wiem, że mimo wszystko ja jestem za nią odpowiedzialna, za szczęście, moją pewność siebie i ważne decyzje, które podejmuję. Od niedawna zmieniłam podejście, a to tylko dlatego, że kieruję się zasadą "Żyje się raz" i stawiam wszystko na jedną kartę. Jak brać to albo wszystko albo nic. 



skirt, shirt- sh/ hat- H&M/ sandals- CCC





~Ola

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że takie perełki wynajdujesz w sh <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałam, że tak piękne rzeczy można znaleźć w sh!
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wakacyjna stylizacja
    Obserwuje i pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie mogę nic ładnego znalezć w sh :((
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :) Swietnie wyglądasz w tym kapeluszu ;)

    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!