11.06.2015


Jestem szczęśliwą posiadaczką zdjęć przy zachodzie słońca. Przyznam szczerze, że nie ma na świecie takiej istoty, która byłaby tak cholernie fotogeniczna jak właśnie ono.
Za każdym razem zachwyca, czy to przy wschodzie, czy przy zachodzie. Nie ma opcji aby zrobić mu takie samo ujęcie, codziennie ma inną twarz, może dlatego pasjonaci zdjęć je tak uwielbiają. Modelka idealna. Może tylko w południe nie jest chętne do współpracy i z przekleństwem na ustach, idę mozolnym krokiem do domu, jednocześnie modląc się o deszcz w 30'C na plusie. Zachodzące słońce przymusowo przygotowujące się do spania nie jest chętne na odpoczynek, leniwie sunie w dół po niebie, rzuca pomarańczowymi, ognistymi, długimi promieniami na znak złości i wzniosłości. A ja z zachwytem się mu przyglądam, jednocześnie dziękując za piękny widok, ciepło i zbliżające się wakacje.
Jeżeli istnieje coś takiego jak reinkarnacja... nie wiem jak, nie wiem jakim niejasnym i niewyjaśnionym cudem, ale chciałabym zostać słońcem. Dziękuję.



skirt- Bershka/  sweater- H&M/ necklaces - katherine.pl

~Ola 





14 komentarzy:

  1. Jejuśku...Cały outfit jest genialny...zazdroszczę tych fot i czekam na następną partię materiału (liczę na więcej) hmm naszyjnik najlepszy wgląd bloga cudeńko :D
    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia i stylizacja<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja!
    Również obserwuję. :)
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia...

    www.encore4u.blogspot.com - blog o modzie i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;)
    Zazdroszczę Ci trochę tych fotek, nie udało mi się jeszcze uchwycić w taki sposób slońca

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie napisalas :D ja tez kocham te zdjecia, wszystkie sesje staram się robić pod wieczór, by byly najpiekniejsze :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia robione przy świetle zachodzącego słońca mają klimat!
    przyznaję - sama o takich długo marzyłam, udało mi się nakłonić Mojego Osobistego Fotografa do zrobienia mi takich jakiś już czas temu, ale nie jestem z nich jeszcze tak zadowolona, jak mogłabym być - więc planuję poprawkę ;)

    Twoje mają mnóstwo uroku!
    Uchwycone jest w nim słońce zachodzące w tej najlepszej swojej fazie :)

    no i strój jest komplementarny z tym zdjęć klimatem ;)
    taka dziewczęcość z nutą boho zdecydowanie pasuje tu najlepiej z wszystkich możliwości ;)

    swoją drogą - piękne włosy ;)

    pozdrawiam - tak wpadłam, przypadkiem... z Modnej Polki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia! <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! Bardzo ładna stylizacja :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zdjęcia. Wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia! :)
    masz rację, nie ma lepszego modela od słońca! W wakacje chcę siostrę wyciągnąć na takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i śliczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy zachodzie mam dużo zdjęć, ale przy wschodzie raczej mi się nie uda, za duży leniuch ze mnie, celebruję każdą minutę spania rano :P hehe

    Piękne ujęcia! i tu brawa również w stronę fotografa za świetne uchwycenie tych momentów :)

    Bardzo ładna jets ta bluzka, jej ażurkowe wykończeniem dołem jest piękne :)

    A długich włosów meeeega zazdroszczę :(

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. /swiatlo zachodzacego slonca jest magiczne :) piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!