05.06.2015





dress- Bershka / sunglasses- Sinsay 

To będzie ambitny wpis. Kreatywne zdjęcia- trochę melancholijne, trochę tajemnicze. Tylko napisać jakiś sensowny i spójny z fotografiami tekst. Co to dla mnie. Tak, to będzie notka idealna - Pomyślała niejaka Mrózek Aleksandra (lat 15- rocznikowo 16(!!)) z Podkarpacia aktualnie uczęszczająca do klasy 3 gimnazjum. 

Oh, jak bardzo się myliłam. 
Zawsze chciałam mieć zdjęcia w lesie.  W lekkiej, zwiewnej kiecce paradować po błocie, mchu, pająkach, mrówkach i wszelkiego rodzaju robactwie (jakkolwiek ohydnie to brzmi - tak jest faktycznie). Po mokrej, pulchnej glinie, wśród paproci, niezapominajek, popołudniowym słońcu, które bezczelnie kłóci się z tęgimi drzewami o pierwszeństwo. W tym momencie nasuwa się pytanie .. w takim razie na co to komu ? Człowiek ma w swojej naturze pewną cechę, może jest ona dominująca, może gdzieś daleko kryje się w głębi naszego ego. Każdy nad kimś ewentualnie czymś w jakimś stopniu chce mieć władze, jakiś choćby minimalny wpływ- czy to w życiu realnym, w  marzeniach, a nawet snach. Chcemy choć odrobinę narzucić komuś naszą decyzję, zdanie, doradzić na naszą korzyść. No dobrze.. ale co to ma właściwie do pająków, lasu i sukienki koloru rodem szafy mojej młodszej siostry ? Są to jedyne istoty, które nie mogą mieć nade mną władzy, które bardziej boją się mnie, niż ja ich ( no dobra, gdy widzę pająki to automatycznie włącza mi się nawyk samoobrony .. i nie wiedząc kiedy już mam buta w ręce w gotowości do zaciętej walki na śmierć i życie). Istoty, które dopóki nie zacznę się rzucać na wszystkie strony, robić hałasu wszech i wokół, będą mieć mnie daleko w swoim poważaniu. Właśnie dlatego lubię las, kwiatki i zwierzęta (tylko te miłe). 
Jeżeli ktoś zrozumiał o czym jest ten wpis.. gratuluję i kłaniam się nisko, bo ja sama nie mam pojęcia. 

~Ola. 







10 komentarzy:

  1. Zdjęcia super, pełne artyzmu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i oryginalne zdjęcia! Ślicznaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia super :3 a tekst... no wiesz, dobrze napisać o czyms, co zawsze chcialas zrobic i w koncu Ci sie udalo :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo boję się owadów, ale strach to przyjaciel człowieka :) Śliczne zdjęcia i bardzo fajny post :) Troszkę trudny do zrozumienia ale trzeba myśleć logicznie i się da zrozumieć :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Las, kojarzy mi się z kleszczami i wilkami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetna sesja
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! Ciekawy sposób ujęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;) - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :3
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!