24.04.2015




Niesamowicie dziwnie miłe jest uczucie kiedy pełna obaw chodzę po długim, niekończącym się pomoście.
Mimo uśmiechu na twarzy i radości jak dziecko, jednocześnie w środku posiadam masę zdenerwowania, falę gorąca, genialnych oczopląsów oraz wymysłów. Już tłumaczę jakich.. mianowicie, że zachwieję się i na wieki utonę w czarnej wodzie, że coś się zawali lub nagle niewyobrażalnie wielkich kształtów rekin (tak w jeziorze..)  z ogromną siłą wciągnie mnie na dno. Wkrótce po kilku minutach kiedy już oswoję się z tajemniczym i siejącym grozę potworem (w mojej głowie, tudzież rekin), kiedy wyproszę drobny mostek aby przez 20 minut grzecznie stał na swoim miejscu, mogę śmiało usiąść ... Mogę śmiało usiąść na jako takiej ławce (nie tak śmiało, bo jak na szpilkach..) i stwierdzić, że jest idealne. Jak nigdy. 
I już wiem jak w przyszłości będzie wyglądać mój widok z okna. Jezioro, pomost a na środku ja. Godzinami siedząca na ławce z wrażeniem, że wkrótce się zawali i utonę.

shirt- H&M, pants- Pull&Bear, shoes- sequin.pl, jacket- Stradivarius



~Ola

9 komentarzy:

  1. Ładny post ! ^^
    Bardzo fajne zdjęcia i te szpile♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :) Jak tu pięknie! Śliczne zdjęcia ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne miejsce...:) http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten look i kolory.

    Super Stylizacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te Twoje buty:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, widac ze umieszdobrze dobierac ubrania i z tego wychodzi świetna stylizacja:* pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, urocza koszula

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma jakieś lęki - piękne opisałaś swoje! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!