14.2.2014

14.02.2015


Walentynki. Wszędzie róż, plusz i stringi wszechobecna, rażąca w oczy czerwień.
Ja postanowiłam wszcząć bunt przeciwko całemu światu, słodkim kolorom i ubrać się, jakbym przeżywała żałobę... 
Rok temu (klik) moje nastawienie do tego przepełnionego miłością święta przedstawiłam w ot długiej notce. Mogę śmiało potwierdzić, iż nastawienie co do niego wcale się nie zmieniło. Nadal nie rozumiem, dlaczego jest tak głośno obchodzone, dlaczego nie można uczuć okazywać w ten sposób na co dzień, dlaczego jest tak wyjątkowe (powiedziała 16-latka). 
Moje walentynki ? Szczególną miłość darzę łóżko oraz jedzenie przez co wyglądam mniej więcej tak, podśpiewując idealną balladę miłosną Beyonce- Single Ladies

Fot; Klaudia
dress- sh/ hat- H&M 
 





( włącz HD- lepsza jakość hoho) 
Zapraszam na mój kanał na youtube, facebook'ainstagram'a oraz ask'a.

~Miłego
Ola

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz chłopaka? Pewnie nie. Wtedy Twoje podejście się zmieni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie i nie chce (:
      Szczerze wątpię, że moje podejście się zmieni :P

      Usuń
  3. Ładnie wyglądasz na zdjęciach :) Ja nie lubię walenynek, ale mam dla nich alternatywę o której pisze w ostatnim poście :)
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zawsze świetne zdjęcia! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie trochę bez sensu jak są takie dni jak: dzień nauczyciela, dzień matki, walentynki, itp... bo przecież można okazywać swoją miłość czy szacunek do tej osoby każdego dnia, a nie tylko jeden dzień w roku
    śliczne zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są naprawdę fantastyczne
    Kontynuacja serii postów czytelników. Dziś napisał dla was kłos czyli postać bardzo pozytywnie nastawionej dziewczyny do życia.Kim tak naprawdę jest i jak wyglada jej blog? Wszystko w nowej notce.
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2015/02/wieczorny-kos.html

    OdpowiedzUsuń
  7. czerń zawsze wygląda wspaniale:) do twarzy Ci w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uważam, że miłość powinno się sobie okazywać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli kupowanie kiczowatych rzeczy, sypanie brokatem, uprawianie odświętnego seksu, wysyłanie kartek odbywało się codziennie, byłoby po prostu nudno. Ot, cała tajemnica walentynek.
    Ps: fajne zdjątka!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!