The first video on youtube.

10.01.2015

Początek nowego roku, a ja już spełniłam jedno z moich noworocznych postanowień. Jestem nieco zdziwiona i ledwie co dowierzam, gdyż zwykle ich nie dotrzymuje. 
Tym razem listę z rzeczami do zrobienia w tym roku mam gotową i obiecuję ( z skrzyżowanymi palcami) że postaram się ją spełnić co do ostatniego podpunktu. Jedną z tych rzeczy było otworzyć kanał na youtube- który zapowiadałam już od wakacji, ale to taki szczegół- i proszę bardzo jest w stanie świeżym. 

Zapraszam na mój pierwszy filmik na youtube ! 



~Pozdrawiam 
Widzimy się niedługo w poście
Ola

3 komentarze:

  1. Fajny filmik! :) Ta bluzka z nowej kolekcji oryginalna!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Także w tym roku już jedno swoje postanowienie wnosiłam w życie. Poza tym bardzo spodobała mi się trzecia stylizacja, a dokładnie biały sweterek.

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również w tym roku mam zamiar spełnić każde postanowienie, w końcu te 365 dni to wcale nie tak mało :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!