3.12.2014

04.12.2014



Trzy tygodnie temu pożegnałam się ze swoim starym pokojem. Niby nic wielkiego, mała drobnostka. Jednak nie łatwo jest opuścić miejsce (nawet o pokój za ścianą), w którym się żyło przez kilka lat pozostawiając tam najpiękniejsze wspomnienia, krótkie, pełne radości chwile. 
Codziennie budzę się z nowym widokiem za oknem z nadzieją i marzeniami o śniegu, w nowym łóżku, nowej pościeli. 
Codziennie uczę się przy nowym, śnieżnobiałym biurku -nie przywykłam do nałogowego ścierania każdej drobnej plamki, więc pod koniec tygodnia miejsce pracy wygląda jakby jadł tu niemowlak. 
Dziwnie śmieszne jest uczucie, kiedy wchodząc do pokoju, zapominam, że to nie ten. 

ph ; Klaudia


sweater - sh/ socks- biedronka c:






~Miłego
Ola



14 komentarzy:

  1. skąd są poduszki? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ! *-*
    Świetne zdjęcia , i Twoje włosy ♥
    Super blog ;p
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie. Odkąd wyjechałam na studia nie mam swojego pokoju, prawie co rok jest inny. Strasznie mi brakuje tego uczucia stabilizacji, że ten pokój już zawsze będzie mój. Taki pokój mam w domu u rodziców :) i zawsze marzył mi się biały pokój :D Twój jest mega ! W białym pokoju wychodzą najlepsze zdjęcia :D hihi. Pozdrawiam, D.

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ze swoim pokojem pożegnam się we wrześniu :/
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chcialabym miec przemeblowanie chociaz:( mam okropny pokoj:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjecia :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ostatnie ; ))
    Po zdjęciach widzę także, że masz piękny pokój *.*

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :) Śliczny pokój!

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jasny pokój i będziesz mogła robić w nim małe sesje na bloga :)
    zmiany dodadzą ci nowej energii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd meble ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko i biurko (którego tutaj nie widać) są ze sklepu Meblex.
      Szafa zaś wbudowana w ścianę robiona na zamówienie :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!