28.11.2014

28.11.2014



Z wielkim bólem serca muszę stwierdzić, że jesień na dobre odeszła. Co prawda nie ma jeszcze śniegu, ale temperatura daje o sobie znać. Powoli odliczam dni do świąt, pierwszego, białego puchu (czyt. gdy go zobaczę cieszę się jak dziecko), zapachu pierniczków i choinki. Z przerażeniem w oczach patrzę jak czas nieubłaganie upływa i przypomina o nadchodzącym grudniu (przecież dopiero był wrzesień !!), nowym roku... 
Mogę śmiało powiedzieć, że ostatnio lubuję się w czarnych ubraniach, nie wiem czy jest to spowodowane tym, że dopadła mnie jesienna depresja- w co raczej wątpię, czy po prostu dorastam, zmienia się styl, myślenie. Czarny kojarzy się ze smutkiem, ja zaś utożsamiam go z radością. 

ph. Klaudia 


coat NewYorker/ dress nn/ shoes born2be.pl / necklace katherine.pl / backpack allegro 







 ~Całuję
Ola

19 komentarzy:

  1. czarny to przede wszystkim elegancja więc pewnie dlatego go lubisz :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście jest coraz zimniej.
    Super zdjęcia . Pozdrowionka ;***
    http://love-loveely.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mróz co zawitał nie chce wypuszczać z domu ;c
    Zapraszam na nowy post. :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look :)) ostatnio strasznie zimno jest ;/ brr..

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze zachwycasz stylem i całym lookiem!
    Idealna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra zestawik i zdjęcia, śliczne włoski

    OdpowiedzUsuń
  8. ♡ jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zmarzłaś robiąc zdjęcie w samej sukience? Doprawdy jak na nie patrzę, to aż mi zimno hahaha! Zdjęcia niesamowite :)
    Kurde, ten czas tak pędzi, dopiero co był sylwester, a tu... znowu sylwester się zbliża XD Naprawdę mnie to przeraża!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz *-* Świetny blog ;p
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam zestawienia w czarnym kolorze, nie musi on za każdym razem być interpretowany ze smutkiem. Prześliczne zdjęcia, wyjątkowo przypadły mi do gustu buty oraz plecak ;))

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy czytałam pierwszy akapit Twojego wpisu, miałam wrażenie, że zapisałaś moje myśli :)
    Czuję, że mamy wiele wspólnego i wydaje mi się, że mamy bardzo podobny styl pisania!

    Pozdrawiam, Oliwia
    z ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie robiłaś zdjęcia? Piękny krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja! jakie piękne, długie włosy masz! :o pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też już odliczam do świąt ! Cudowna jakość zdjęć :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie jesień jeszcze trwa, dla mnie to na pewno nie zima!
    śliczna kurtka i plecak :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczne zdjecia,stylizacja jak zawsze udana :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!