SH TOTAL LOOK #1

11.10.2014


Ostatnio przeglądając kilka postów wstecz, zauważyłam, że w każdym z nich jest przynajmniej jedna rzecz z ciucholandu.
Przez kilka lat nazbierało się z tego jakże luksusowego sklepu sporo sensownych ubrań, a codziennie odkrywam nowe w tajemniczych zakątkach mojej szafy (wzruszająca historia  pt "Ola i jej szafa"). Postanowiłam urozmaicić nieco bloga i dodawać od czasu do czasu  posty z zestawami wyłącznie składających się z ubrań z ciucholandu. Kupowanie w sh to indywidualna sprawa, są tego zwolennicy jak i mnóstwo przeciwników. 
Dziś mam na sobie sweter, który już w tej chwili wiem, że przeżyje ze mną nie jedną złą ocenę w szkole, nie jedno spotkanie z przyjaciółmi, nie jeden uśmiech i płacz. Jestem zwolenniczką ogromnych swetrów, koszul w rozmiarach nie 34 zaś 44. Można śmiało mnie nazwać swetroholiczką, a co najlepsze i zarazem najgorsze ta część garderoby daje mi poczucie bezpieczeństwa (bo jak w swetrze czuć się bezpiecznym ?!). Zdaję sobie również sprawę z tego, że rękawy bezczynnie zwisają mi nieco pod palcami, a jego długość sięga do połowy kolana. 
Ot takie moje kilkusekundowe przemyślenie na temat swetra, który zasługuje na miano "uniwersalnego", ponieważ zawdzięczam mu uratowanie życia kiedy "nie mam się w co się ubrać". 

Fot; Klaudia
sukienka, sweter, pasek- sh/ buty- Sinsay








 ~Pozdrawiam
Ola

6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia wśród liści

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam second handy, bo tam zawsze można znaleźć jakieś perełki :)
    Cudną masz sukieneczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia:)! Muszę się wybrać na jesienną sesje :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma wiele ciucholandów, a w tych co są wcale nie jest tak tanio, jak ktoś by się spodziewał, bardzo mi z tego powodu smutno :(

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!