24.10.2014

24.10.2014


Przez ostatni czas nie rozstaję się z szalikami. Nie wiem czy to jest spowodowane tym, że jest mi w nich po prostu ciepło, czy to dlatego, że są piękne w same w sobie, czy tym, że po po ludzku jestem przeziębiona. 
Jesień w pełni daje o sobie znać, jest delikatna, subtelna, spokojna, szlachetna. Wszędzie królują kolorowe liście wraz ze swoim specyficznym zapachem, kiedy są palone. Można powiedzieć, że jest to najbogatsza pora roku, gdyż mieni się w złocie i brązie. Dla mnie mogłaby trwać wiecznie ze swoim lekkim wiatrem, ulewami, przeziębieniami, niekończącymi się spadającymi liśćmi, poranną mgłą i pomarańczowym najpiękniejszym zachodem słońca o godzinie 17. 
Mamy październik. 
Niedługo zima.
A ja chowam najpiękniejsze liście i chwile do szuflady. 

Fot; Klaudia 
spodnie- Pull&Bear/ koszula, szalik, torebka- sh/ buty- Sinsay










~Miłego tygodnia
Ola

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajna figurę. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia :)) jest już tak zimno, że też nie roztaje się ze szalikami :p

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia !! Bardzo ładnie wyglądasz ;3
    Miłego wieczoru ! - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz, a zdjęcia super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęci :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy zaczniesz nagrywac filmiki na yt ? :) prosze odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nagrywać już we wrześniu, ale rozpoczął się remont mojego pokoju oraz nowy rok szkolny.
      Kiedy pokój będzie skończony i znajdę więcej czasu, zacznę nagrywać.
      Jest jeszcze jeden problem- nie mam programu :>
      Jeszcze muszę przemyśleć tą kwestie :)

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia :)
    Ładny szaliczek :)

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszula ;)


    creamones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look!:) bardzo fajny klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, chciałabym tak romantycznie i z uczuciem potrafić opisać jesień, jak Ty. Jednak w mojej głowie maluje się ona mniej pozytywnie, ten wiatr, zimno, deszcze i perspektywa zbliżającej się zimy zazwyczaj wywołuje u mnie depresyjny nastrój. Zdecydowanie jestem typem osoby, która najlepiej czuje się wiosną i latem.
    Świetne zdjęcia, niezwykle urokliwe!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!