August

09.08.2014

Minusy urodzin na wakacjach ? Mogę wyliczać bez końca. Nigdy nie rozdawałam cukierków w przedszkolu ani też nie dostałam z tej okazji laurki. 

Zawsze, tego nieszczęsnego 30 lipca odkąd pamiętam pogoda nie uśmiechała się do mnie, wręcz płakała. Wielce go przeklinałam zastanawiając się dlaczego to nie maj, wrzesień albo już ostatecznie grudzień. Nigdy nie lubiłam tego dnia, zwłaszcza, że zapowiadał połowę wakacji.
Sierpień. Przekwitająca lilia, częste burze, opadające, żółte liście wiśni, rozleniwione, długie pajęczyny wraz z ich właścicielami, które mienią się w żółto-pomarańczowym słońcu. To właśnie w sierpniu według mnie, słońce posiada najcieplejsze i najpiękniejsze barwy, niż w całym roku. 
Połowa wakacji za mną, a ja zastanawiam się co mam jeszcze zrobić. Cały sierpień zaplanowany. 

Ps. Niedługo startuję z filmikami na yt. ewentualnie od września ! (: 

Fot; Klaudia


spódniczka- DIY/ koszula- H&M/ sandałki- CCC/ pierścionek- dostałamnakomunię/ lakier do paznokci - Rimmel London nr. 703











Pozdrawiam
~Ola

16 komentarzy:

  1. Wow wyglądasz naprawdę cudownie ! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że będziesz nagrywać filmiki ;3
    Cudowne zdjęcia, śliczna stylizacja :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :*
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie że zaczniesz nagrywać filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia
    też mam urodziny w wakacje :)

    http://hello-rainbowww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, taka urocza :)
    a za urodziny w wakację będziesz jeszcze dziękowac :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie kochana! cudowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia *.* ja mam urodziny za trzy dni nie całe xd

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ! urocza spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka mi się podoba :) chociaż gdybym miała taką kupić wybrałabym jakiś ciemniejszy kolor :)
    mogę prosić o poklikanie w linki :)?
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/08/kompletujemy-garderobe-na-jesien-part-ii.html
    P.S. co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  12. Te Twoje zdjęcia są zawsze takie piękne, nie mogę się na nie napatrzeć :) Zresztą to samo z tekstem! Ja mam urodziny we wrześniu i w sumie też nigdy nie rozdawałam cukierków, z czego się cieszę XD Jakoś nie przepadam za urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie, wspaniały blog ;*

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!