The real world.

07.07.2014

Świat realny mnie całkowicie wciągną i niechętnie przyznaję, że jest lepszy, piękniejszy od wirtualnego, a lato dodatkowo potęguje w nim moją sympatię. 

Świat realny nakazuje mi żyć swoim życiem i napawać się niesamowitym zapachem aktualnej pory roku. Ponownie czuć chlor w basenie, włosy mają woń wiatru, a skórę lekko muskają promyki słońca. Ponownie jem kilogramy agrestu, wiśni, porzeczek wszelkich kolorów i biszkopta z malinami. Znowu są ciepłe, gwieździste i przyjemne wieczory, przy których czuć maciejkę i niedawno rozkwitnięte lilie. 
W lipcu dużo się dzieje, więc ja zamierzam nie przegapić żadnej wspaniałej chwili i wychodzę na dwór. Tak, na 35'C, tak, na gorący asfalt, tak, do świata realnego. 

Fot: Klaudia


spódniczka- DIY/ sweterek- NewLook(sh)/ naszyjnik- nn/ buty-CCC/ okulary-Sinsay 




















 Do następnego
Buziaki
~Ola

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz !! Świetna stylizacja ! Bardzo ładny blog ♥ Zapraszam na mojego nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, mają magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prześliczne włosy!

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre zdjęcia są naprawdę fajne :) Z klimatem, obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są niesamowite i magiczne *-----*
    Obserwuje od dawna
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Wszystkie wyglądaj tak magicznie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super spódniczka! wygląda jak firmowa, a jednak DIY ;)
    obserwuję
    http://julkaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że świat realny jest lepszy, ale z tym wirtualnym też jest sporo zabawy :)
    Piękne zdjęcia, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, magiczne zdjęcia. Podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowicie fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, strój bardzo ładny ^^ I plener również magiczny, otoczenie cudowne ^^ Tworzę spis polskich blogów, chcesz aby Twój blog się tam znalazł? Wpadnij do mnie, tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato to moja pora roku, zdecydowanie :) Upały mi nie przeszkadzają! Jedynie komary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz w tym zestawie bardzo kobieco i delikatnie :) I te piękne falowane włosy...dopełniają klimat stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!