14.07.2014

14.07.2014

"Krople deszczu nie przestają mnie zadziwiać.

Myślę o tym, jak spadają, jak plączą im się stopy, łamią nogi, Zapominają spadochronów, wypadając z nieba ku niepewnemu końcowi. To tak, jakby ktoś opróżniał kieszenie, nie dbając o to, gdzie spadnie ich zawartość, nie przejmując się, że krople pękają, uderzając o ziemię, że rozpryskują się na chodniku. Że ludzie przeklinają dni, w które krople ośmielają się stukać o ich drzwi.
Ja jestem kroplą deszczu." ~ Tahereh Mafi "Dotyk Julii"

Fot: Klaudia


sukienka- Klaudii /kurtka- sh/ buty- sequin.pl / naszyjniki- mamy















 ~ Miłego tygodnia !
Ola

12 komentarzy:

  1. ładne zdjecia <3

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka i cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo mi się podoba i zazdroszczę takich długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik śliczny, sukienka bardzo romoantyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta i lekka stylizacja, takie lubie! :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz!! Piękne zdjęcia!
    Świetny blog♥
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. To mój ulubiony cytat z tej książki :O
    Super zdjęcia :)

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cytat i bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!