It's good.

27.04.2014

Wiosna przyszła do mnie bez żadnej zapowiedzi. Wparowała bezczelnie drzwiami i oknami dając o sobie znak, że pora zacząć wszystko od nowa. 

Przypomniała o swoich urokach pokazując najpiękniejsze kwiaty wiśni (niemniej jednak, ja nadal wzdycham do jesieni), dziury w drogach o fascynujących kształtach, nakazała wsłuchiwać się w melodyjny śpiew ptaków, udowadniając tym samym, że istnieje nie tylko wróbelek. Wiosna to czas pełen dobrych, ale też i złych zmian, zlikwidowanie zimowych nawyków, stan wewnętrznego, zewnętrznego i umysłowego odrodzenia. Szare, ukochane spodnie zamieniam na spódniczki, umysł przestawiam na świeże myślenie, codzienną herbatę z cynamonem zastępuje mi słońce o 5.40 w oknie, kocyk rzucam w kąt i cieszę się jak dziecko (póki jeszcze mogę) huśtawką. Co u mnie ? Nie narzekam. Wiosna mi sprzyja, zaczynam się do niej przekonywać, chociaż niepewnie ją przywitałam. Postanowiła zmienić moje nastawienie do niej pokazując się od dobrej strony... brak problemów, nakazała postawić sobie nowe cele, pomachała w moją stronę dobrymi ocenami w szkole, pociąga mnie swoim ciepłem w powietrzu i codziennymi promieniami słońca. Co jeszcze ? Wiosna to złe stworzenie, nakłania mnie do pozbycia się koloru niebieskiego i żółtego w pokoju, ostatecznie pożegnać się ze sweterkami, w których zdążyłam się już zakochać. Cechy? Jest romantyczna... zaleta ? Nie. Słońce świeci, asfalt paruje, ptaki śpiewają, a ja wyciągam zakurzone rolki, biorę zeszyt z historii do ręki (wojny z Rosją, są tak fascynujące!) i ostatecznie stwierdzam, że jest dobrze. Enjoy ! Za miesiąc wracam na stałe. 

Fot: Basia


spódniczka- New Yorker/ koszulka- Sinsay/ marynarka- second-hand/ okulary- Sinsay/ torebka-second-hand/ buty- Deichmann/szminka -Avon (think pink)


























 ~Całuję
Ola

22 komentarze:

  1. Choć jesień jest piękna, to dla mnie zawsze wiosna będzie numerem jeden wśród pór roku :)
    Wspaniale wyglądasz, to chyba jeden z Twoich lepszych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka jest boska :) klikniesz w banner sheinside ? :) bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisałaś, tak...poetycko :) Masz rację, wiosna jest piękna, choć jak dla mnie, bardzo gwałtownie weszła w codzienność - nie obejrzałam się, a już mnóstwo kwiatów, czereśnia w moim ogrodzie wygląda jak biała pani, wszystko takie piękne, choć dla mnie zaskakujące.
    Piękny blog. Zapraszam do mnie:

    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, jak Ty pięknie piszesz.. ja najbardziej lubię wiosnę, chociaż jestem alergikiem i mam katar, którego niecierpię ;d
    dijasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia i genialna stylizacja! Cóż za torebka, aah! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, jak zwykle. Kocham wiosnę właśnie to "odrodzenie", ale latem i tak życie jest najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakim (gdzie on jest) second-hand'dzie kupowałaś koszulkę i torebkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulkę w Sinsay (; Masz chyba na myśli marynarkę ... marynarkę, w mojej miejscowości. A torebkę w Rzeszowie, Center Park ul. Kolejowa. (:

      Usuń
  11. W jakim (gdzie on jest) second-hand'dzie kupiłaś koszulkę i torebkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNE ZDJĘCIA! I PIĘKNA MODELKA!

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :*
    Okularki bomba i spódniczka też ;)
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, idealne na wiosnę! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne, długie włosy:) zapraszam do mnie na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia i ładne włosy :))
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne zdjęcia *-*
    Obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://lusia-luusia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!