I have no questions.

10.02.2014

Moda, styl, trend, popularność, fashion, fashion bloger, blogerka modowa, gust. Nie posiadam w sobie żadnego z tych synonimów, ale to już każdy wie. Nie mam torebki Louis Vuitton, ani sławnej Chanel.

 Nie jadam sushi na co dzień, a kawę od Starbucks zastępuje mi herbata. Nie dbam o codzienne ułożenie włosów, ani też paznokci nie maluję w profesjonalnym studiu. Nie podróżuję po świecie, dostając zaproszenia na pokazy mody. Nie posiadam szpilek od Christian'a Louboutin'a, zdecydowanie wolę czarne, wygodne botki. Fashion Week jest mi obcy, mogę go jedynie podziwiać na zdjęciach innych dziewczyn. Mój wymarzony, profesjonalny fotograf nie istnieje jednak piękne zdjęcia robią mi przyjaciele. Nie jestem na stronie głównej Pudelka, ani "Elle", "Harper's Bazaar". Nie znam osobiście żadnego projektanta mody, ani wybitnych ikon mody. Jestem Ola. Ubrania kupuję w sieciówkach i sh. W niedzielę na obiad jadam tradycyjnego, polskiego schabowego. Codziennie chodzę do szkoły, załadowana książkami i codziennie wracam do tego samego domu, nie... nie hotelu. Moim jedynym celem, który chcę osiągnąć w tym tygodniu, to pozytywna ocena ze sprawdzianu. Posiadam miliony marzeń, które potrafią się zmienić kilka razy w miesiącu, najlepszych przyjaciół na świecie, którzy kiedy trzeba, potrafią mnie dobrze opieprzyć. Jestem Ola. Blogerka ? "Faszion" bloger ? Blogerka modowa ? Popularna ? Nie mam pytań.  

Fot: Rafał


spodnie- Pull&Bear/ sweterek- House/ botki- Sinsay/ bransoletka, naszyjnik- DIY












~Miłego tygodnia
Ola

15 komentarzy:

  1. Szkoda trohe ze są caly cas podobne zdjecia.. :/ Sweterek ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie ;D
    obserwuję i czekam na rewanż ;3
    http://czikitaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OLA ♥ świetny post , zdjęcia , podziwiam Cię i trzymaj tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek :>

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, pięknie piszesz ;) Czekam na kolejny post z niecierpliwością :)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola! Chyba najlepszy post jaki kiedykolwiek napisałaś, a piszesz naprawdę świetne posty :) A miejsce do zdjęć niby takie zwykłe, a jednak ma swój urok :3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny sweterek ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się najbardziej podoba Twój sposób pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia ;) ja prawdę mówiąc wolę czytać blogi dziewczyn, które nie jeżdżą na zagraniczne pokazy mody i nie mają ciuchów od najlepszych projektantów ;)
    http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny kubek :)' bardzo ładne zdjęcia :)
    kajaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Czekam na kolejny wpis c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny klimat zdjęć :)
    Co do Twojego wpisu, to najważniejsze jest, żebyś sama się dobrze ze sobą czuła! Przecież ubrania nie definiują jaką jesteś osobą i może jest to oklepane, ale liczy się wnętrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja perfekcyjna :) chętnie bym się tak ubrała :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!