A strange dream.

24.02.2014

   Na rozległej zielonej łące, pełnej rosnących kwiatów rumianku, stoi na środku ruina. Brzydki, zaniedbany, pełen wybitych szyb, powysuwanych cegieł, złamany dachem w pół- dom... a raczej to, co z niego zostało. 
Wchodzę z ciekawości, zamykam ciężkie, drewniany drzwi za sobą, zimno ogarnia całą moją osobę. Idę wzdłuż ogromnego, zawalonego budynku, za oknem widząc piękny krajobraz kwiatów.   Odwracam głowę i ruszam naprzód po brudnym, dawniej w kolorze mocnej czerwieni-dywanie. Nie wiedząc co mnie tam prowadzi, wchodzę na oświetlone promieniami słońca schody, drewniane, skrzypiące, bez poręczy. Coś mnie ciągnie do małego pomieszczenia, gdzie na środku stoi niewielka toaletka, z obdartą białą farbą i odłamkami lustra. Na półce obok, stoi drobna pozytywka z małą baletnicą już zardzewiałą. Błogi stan przerywa nagle nieokreślony, mocny ból, który przeszywa całą moją nogę. Upadam, zwijam się z bólu, tak jakby ktoś wypuścił specjalnie tysiąc drobnych, czerwonych mrówek, które z zacięciem próbują przegryźć mi skórę. Kręcę się, wiercę się na wszystkie możliwe strony, dziwne uczucie nadal nie ustępuję. Wtem oszołomiona się budzę. Noga jest, bólu nie ma. Wstaję, nic nie czuję. Ścierpła mi. Super. 
Fot; Mariolka 

ramoneska- Stradivarius/ spodnie- Pull&Bear/ botki, naszyjnik- Sinsay/ sweterek- House/ bransoletka czarna- rings&tings /bransoletka niebieska- NowińskaDesign /torebka-sh












~Pozdrawiam
Ola

17 komentarzy:

  1. przepiękna ramoneska! super wyglądasz! :-) no i masz idealną figurkę :-)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji, ja właśnie zaobserwowałam, buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam takie proste stylizacje z rockowym charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ramoneska rządzi ! *-*



    http://sszuminska.blogspot.com/2014/02/pamietnik mogę prosić o klik w baner po lewej stronie? :)

    obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zwykle świetne, a notka fantastyczna - szczególnie zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie cudowne <3 mam takie małe pytanko podałabyś cenę spodni? :D (tak orientacyjnie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz <3
    http://swiatjodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, twój styl pisania jest na prawdę wyjątkowy :> Uwielbiam takie mroczne opisy miejsc
    i zdarzeń.
    Zapraszam do mnie:
    moimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta czarna bransoletka jest śliczna :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na fotki, mają niezły klimat, w który idealnie się wkomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post ;- ) thefashionlolllies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz! Z przyjemnością mi się czyta!

    zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://beautiful-things-forever.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A great deal of times our favourite garments are those who ended up a real come across; that
    wonderful item which experienced gone unnoticed behind the particular
    sales stand yet caught your own vision; that excellent artist brand dress anyone
    within any charity shop that developed directly
    into a miraculous fit. Para homens de negócios,  blazer masculinoé   uma necessidade primária e combinar esses blazers com calças e acessórios, um homem pode obter a aparência desejada e atração em sua personalidade.
    When I was eight years old, I went to a costume party.

    my web blog ... moda

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!