Time machine.

22.01.2014

Lubię słuchać jak opowiadają o swojej przeszłości starsi ludzie. Ich historie są wyjątkowe, inne, ciekawe, ze szczyptą tajemniczości. Pokazują jak dawniej się żyło, opowiadają swoje dawne przygody. Starsi ludzie są jak kopalnia wiedzy z przeszłości, możesz się wszystkiego dowiedzieć. 
Obok mnie mieszka starsza Pani, wprowadziła się tu kilka lat temu. Na oko lat 90. Często widywałam ją na dworze i grzecznie mówiłam "Dzień Dobry", zaś ona odpowiadała mi uśmiechem. Mimo upływających lat, babcia nadal jest aktywna i w świetnej formie. Na wiosnę sadzi kwiaty, latem pali patyki, jesienią grabie suche liście, a zimą odśnieża wąski chodnik od drzwi do bramki. Nie rozmawiałam z nią, nigdy nie miałyśmy się okazji poznać, mimo, że była moją bliską sąsiadką od pewnego czasu. Jak na kulturalną osobę przystało, -przedstawiłam się z imienia i nazwiska. Od tamtej pory, widząc się na dworze, wymieniamy ze sobą kilka zdań, wyrażamy swoje opinię, raz nawet zaprosiła mnie na ciasto. Tego właśnie dnia, długo rozmawiałyśmy, ona opowiadała, ja słuchałam. Było to ciekawsze od teraźniejszości, która była za oknem, a jakby się zatrzymała w czterech ścianach. Gdy rozmowa trwała w najlepsze, gdy przeniosłam się w inny świat... staruszka zamilkła. Ja również. Po chwili powiedziała:
-Słyszysz ?
-Nic...
-Słyszysz ? -powtórzyła.
-Tylko zegar ...
-No właśnie. 
Jak go zatrzymać ? Jak cofnąć ? Wehikuł czasu potrzebny od zaraz ! 

Fot: Klaudia, Dominika/ Julia, Aśka

klik me facebook please


bluza- Sheinside/ spódniczka- Dresslily/ naszyjnik, bransoletka- DIY/ rajstopy- Nn/ buty- sequin.pl











 Całuję
~Ola

13 komentarzy:

  1. Cudowne nogi! Chciałabym mieć taką sąsiadkę....



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisany post. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza i buty są boskie!

    http://whateverubelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, masz świetne wyczucie stylu ! Pozdrawiam
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra spódnica ! ;)

    http://bezowocny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny set, super zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluza. Genialne zdjęcia. Po prosu cudo.!
    Pozdrawiam ♥
    http://maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój! Uwielbiam jak dziadkowie opowiadają historie z dawnych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super bluza!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    Boskie nogi <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. UWIELBIAM ROZKLOSZOWANE SPÓDNICE <3
    to sie ładnie dobrałysmy, u mnie dzis tez z taką post :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!