Goodbye 2013.

13.01.2014

Wyciągam kartkę.  Czystą, nieskazitelnie białą, nigdzie niezapisaną. Dzielę ją na dwanaście kolumn, jak na dwanaście miesięcy przystało. Styczeń, Luty, sierpień, wrzesień...
Zapisuję różne rzeczy, wydarzenia, niespodzianki, teraz już wspomnienia z minionego roku. Przy kartce spędzam dobre kilka godzin, biorąc pod uwagę fakt, że niezbyt dobrze się pamięta początek stycznia. Zapisuję każdą porę roku. Wiosna. Raz się uśmiecham, później znowu płaczę, kolejno zawstydzam, następnie się śmieję. Lato. Raz rozpiera mnie energia, później znowu radość, kolejno niespodzianki, a następnie płaczę.  Zaparzam herbatę, nogi chowam pod kocyk. jesień. Na początku czuję smutek, później poznaję wartość przyjaźni, kolejno umysł jest nieobecny, następnie często się uśmiecham. Choinka ubrana, dom przystrojony, zapach pierniczków, jednak na brudnym asfalcie wciąż nie ma śniegu. Zima, osiągam wyznaczone sobie cele. Kartkę chowam do kieszeni granatowej bluzy z napisem "Polish-American", zapominam o niej. Kilka dni później ubranie wyjmuję z pralki, a z kieszeni wyciągam notatki. Nic nie widać, więc na wierzchu spranej kartki podsumowuję moje marne zapiski pisząc dwa słowa "Było dobrze.". Kartkę zostawiam na biurku, a ja wychodzę. Zaraz wracam. Mam marzenia do spełnienia. 


klik me facebook please


płaszczyk- Sheinside/ spódniczka- DIY/ buty- sequin.pl/ torebka-sh/ koszula-Cropp














~Miłego
Ola

16 komentarzy:

  1. Wspaniale to napisałaś, aż się zadumałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie to ujęłaś, przyjemnie się czytało i przyjemnie patrzy się na strój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne zdjecia ale szkoda ze koszuli prawie nie widac :) Ale po za tym to swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za takim właśnie płaszczykiem szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie podoba mi się ta bordowa spódniczka. Ostatnio lubuje się w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post, a Ty jesteś przepiękna! :))

    Czy mogłabym Cię prosić o jedno kliknięcie w baner znajdujący się na samym dole tego posta http://ayvinn.blogspot.com/2014/01/sheinsidecom.html bardzo mi na tym zależy! Na pewno się jakoś odwdzięczę, chociażby w postaci zyskania nowego obserwatora! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowne nogi i włosy.. Bardzo podoba mi się jak piszesz.
    http://prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post:)
    Bardzo bodoba mi sie ten zestaw;))

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!