Help people.

30.12.2013

Godzina osiemnasta. Zimno przedostaje się przez materiał kurtki oraz swetra dając na ciele ciarki, zaś wiatr perfidnie kieruje wonią z papierosa osoby obok, w moją twarz.

Stoję na przystanku, czekając na charakterystyczny niebiesko-biały autobus. Jest. Wsiadam. Mijam niewielkie wsie i miasta, jednak po chwili zatrzymuję się na czerwonym świetle i odwracam głowę w lewą stronę. W czarnym, na oko-drogim samochodzie siedzi mężczyzna, ubrany w przejściowy garnitur, co chwilę patrzący z niecierpliwością i zdenerwowaniem na zegarek. Tylne siedzenia, zamiast pasażerów, zastępują sterty teczek, puste, białe kartki i masa różnych długopisów- na wierzchu leży czarna teczka. Jadę dalej. Mijam kolejne auta, a to czerwone, to srebrne, zielone. Zapala się światło każące zatrzymać pojazd. Ponownie patrzę  w lewą stronę. Kieruje mężczyzna w podeszłym wieku, obok niego zaś siedzi kobieta-również starsza ubrana w niebieską spódnicę oraz sweterek w kwiaty. Oboje mają błogi i szczery uśmiech na twarzy. Zielone światło. Czerwony samochód z para zakochanych, śmiejących się staruszków ruszył przed siebie. Mój autobus mija sklepy, galerie handlowe, bilbordy z reklamami. Zatrzymuje się na przystanku, wchodzą dwie starsze kobiety z zakupami, siadają za mną. Rozpoczyna się długa wymiana zdań. Słyszę nowinki o emeryturach, przechwalanie się swoimi dziećmi i wnukami, kto na osiedlu robi największy hałas, co ostatnio ugotowały. Słyszę plotki na temat koleżanek, kogo ostatnio gdzie widziano, oraz co niedorzecznego zrobił. Pod nosem się śmieję. Autobus zatrzymuję się, a ja wysiadam. 

Fot: Mariolka 

klik me facebook please.

spodnie-House/ sweterek- House/ naszyjnik- Sinsay/ buty- sequin.pl/ szal- Nn












Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku !
~Ola

20 komentarzy:

  1. O rany, jakie przepiekne buty!
    Udanego sylwestra, również!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty
    KAŻDY KTO KLIKNIE W LINK OD www.sheinside.com I DA KOMENTARZ na blogu UMIESZCZĘ LINK BLOGA/ASK/INSTAGRAMA ITP. W KOLEJNYM POŚCIE.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie piszesz.
    Całkiem fajny zestaw, buty wyglądają świetnie:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie 1, 4 i przedostatnie boskie!
    brawa dla Marioli! :) /S

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :D zdjęcia jak dla mnie są jednymi z najlepszych do tej pory. Podoba mi się ten fotograf :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, bardzo fajnie piszesz :)
    Masa dobrych zdjęć, pochwała dla fotografa :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :P
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladne zdjecia :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj sylwester był udany :) Mam nadzieję, że Twój również. A post jak zwykle niesamowity.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter jest bajeczny okej, ale jak TY PISZESZ!!!! jejku kosmos!!!!!!!!

    jestem pod wrażeniem, dawno nic mi sie tak nie spodobało jak to co tu wyczytałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna notka i jeszcze lepsza grafika bloga naprawdę jest czego pozazdrościć :D
    Zapraszam siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek, szukałam takiego dość długo. Znalazłam podobny tylko czarny w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem, piszesz świetnie, a co najważniejsze ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wielkim wrażeniem, piszesz świetnie i ciekawie :D Zapraszam też na swojego bloga:
    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweter :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne włosy:)I sweterek też jest super zazdroszczę :DDDD
    Zapraszam do mnie na bloga i oczywiście obserwuję Twego:*
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!