Sleep is the gate of the soul.

03.11.2013

Jestem sową, w dzień funkcjonuję, bo muszę. Nie lubię spać, a doba to dla mnie stanowczo za mało. Chyba nigdy się nie wyśpię. Księżyc moim towarzyszem, a herbata jedyną przyjaciółką.

 Żyć zaczynam po dwudziestej trzeciej, Birdy daje swój jedyny i osobisty koncert. Ukazują się uczucia, które w dzień maskuje się tuszem i podkładem. Płacz. Słaby uśmiech. Krzyk. Śmiech. Wtedy nikt nie pisze, nie dzwoni, a tym bardziej nie odwiedza. Sama. W nocy żyje mi się lepiej. Wtedy pisze notatki na bloga, czasami coś nawet zrobię do jedzenia. Wtedy nic nie mówię, nie mam do kogo, tylko patrzę na księżyc  a on na mnie i dziwne,... bo rozumiemy się doskonale. Wtedy myślę w co takiego się ubrać, godzinami przeglądam różne gazety. Wtedy jest cicho ... nie do końca, bo Birdy dalej śpiewa. Wtedy czas się ciągnie - gdzie minuta to jak godzina. Wtedy na czarnym tyle nocy, samoloty zabawnie świecą- to na żółto, czerwono. Wtedy lampy gasną i jest ciemno, tylko słabe światło dociera z wyświetlacza komórki, z której i tak nie korzystam. Wtedy czuć ciepło z własnego pokoju , a w bladym snopie światła księżyca widać zimno próbujące się przedostać  przez okna. Noc jest piękna, może trochę niebezpieczna, ale tylko trochę. Za kilka godzin do szkoły. Próbuje usnąć. Birdy po raz kolejny zaczyna śpiewać "Shelter", a ja odpływam w inny świat. Zdecydowanie lepszy od dnia, nieco podobny do nocy. 

Fot: Klaudia, Rafał



sukienka- H&M/ buty- Cropp/ rajstopy- Gatta























~Ściskam, 
Ola

36 komentarzy:

  1. Cuuuuuudo :3 Uwielbiam tą notke! Zdjęcia- też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przyłapałam się na tym, że jak wchodze na fb to od razu wypatruje czy nie ma nowych postów u Cb :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Post cudowny :-) i bardzo fajne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny post! Inspirujący !
    Świetne zdjęcia takie mroczne;))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne fot :)
    zapraszam :
    http://wiatrzaoknem.uchwycone-chwile.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna <333
    Ślicznie przyozdobiona <33
    W ślicznym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w tej małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z najlepszych postów! Lubię bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się stylizacjia i zdjęcia :-)
    Pozdrawiam ;)
    Dziękuje za komentarz i obserwacje :)
    Odwdzieczam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dałas za sukienke ?

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjęcia ! jesteś bardzo ładna ;) świetna sukienka ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia.!
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo ładna, ale ja większą uwagę zwróciłam na buty. Nie mogę ich dostrzec dokładnie, ale wydają się boskie ;)
    http://myvisionofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny wystrój bloga <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie to wszystko opisałaś.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia ze zbliżeniami bardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  21. pieknie wygladasz bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz ładne włosy <3

    Obserwuje i licze na rev ; * www.chaarle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne wyszły te zdjecia! i jakie piekne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjecia :) Mozesz mi napisac model aparatu ktorym byly robione ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :DD




    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zdjęcia :) Masz śliczne włosy :) Pozdrawiam!

    http://floweryblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia przy dzrzeqach tylko ciekawe :-/ a tamte w tej trawie niezbyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sesja :) Szczególnie podoba mi się 14 zdjęcia :) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :) http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sceneria ! śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!