I like autumn, so as of today I like the cold.

21.10.2013

Mówi się, że każdy jest inny, wyjątkowy, niepowtarzalny. Jesteśmy zajęci realiami, codziennymi obowiązkami, pracą, nie zawsze zauważamy, że małymi kroczkami coś się zmienia, jak ludzie się zmieniają, jak zmienia się zdanie.

Około siedem osób na świecie wygląda identycznie tak jak Ty. Ciekawe co te pozostałe sześć moich bliźniaczek mają w środku, bo podobno w tym każdy jest inny. Oczy z roku na rok, od podstawówki stają się bardziej zmęczone, próbujemy to ukryć tuszem. Jak w przedszkolu słowa "nie lubię Cię" potrafiły doprowadzić do płaczu i tygodniami trwającego focha, tak teraz zmieniło się w "nienawidzę Cię", które jest używane na porządku dziennym. Jak dawniej byliśmy zafascynowani "Muminkami", o "Smerfach" już nie wspominając - tak teraz czekamy na kolejny sezon ulubionego serialu.  Kiwi. Okrągłe, brązowe, z delikatnymi włoskami, kwaśne. Dziwne, ponieważ gdy je przekroimy jest ... zielone, nie.. nie brązowe. Zielone ! Z drobnymi pestkami ... czarnymi. Ciekawi mnie, czy czasem nie czuje się "zwyczajnie pospolite". Jesień była kolorowa na początku, tak teraz jest szara. Brzydka. Chłodna. Lubię jesień, więc od dzisiaj lubię zimno.

Fot: KlaudiaAsik

klik my facebook please 


spodnie- Zara/ koszula- Bershka/ szal- Nn/ buty- Deichmann/ torba- e-torebka.pl/ kolia, bransoletka- katherine.pl
























~Całuję 
Ola

30 komentarzy:

  1. Taki piękny ten post moja imienniczko !
    Śliczny blog , ciekawie piszesz oraz z sensem aż chce się czytać ;3
    Zgadzam się z Tobą ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdj! A ile kosztowała ta torebka? Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny ... kupiłam ją chyba z pół roku temu, dokładnie nie pamiętam, ale około 80 zł :)

      Usuń
  3. Cuuuudowne zdjęcia, REWELACJA! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Awrr a tak narzekałaś że nie będzie nic ciekawego w tych polach .. :D /Em

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajny blog super zdjęcia. Dodaje do ulubionych , jak będziesz miała ochotę zajrzy do mnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygladasz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie post, bardzo szczery i (niestety) trafny. Zdjęcia wspaniałe!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne zdjęcia i ciekawe posty. Obserwuję i zapraszam do mnie : sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. *.* cudowneee zdjęcia , posty UWIELBIAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny post, a może innaczej - pięknie napisany, chodziaż czuje, że słowo "PIĘKNIE" tutaj jakos nie pasuje i wręcz niszczy Twoją twórczość. Masz talent do pisania.
    Nie mogłam nie dodać do obserwowanych po takim poście :)
    Nie zmuszam Cie do obserwowania również mnie, jak Ci sie spodoba blog - jeśli wgl wejdziesz - to go zaobserwujesz, jeśli nie , to nie :)

    A look też bardzo udany ^^

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia! jesień zdecydowanie sprzyja blogom :D

    buziaki!
    Modowy Maniak <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że nie o to chodzi w notce, ale niech to, ja nadal oglądam Muminki w ponure wieczory, natomiast za serialami nie przepadam... XDDD
    Fajny szal, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  15. branosleta prawdziwa pięknotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham , twoje zdjęcia są prześliczne ;)
    Obserwuje i zapraszam:
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, pięknie wygladasz! i wcale nie wygladasz mi na moj wiek, tylko na jakies 16,17 lat :) to duży plus. masz bardzo fajny styl.
    OBSERWUJE i licze na rewanz pod adresem:
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio zastanawiałam się skąd w ludziach tyle nienawiści. Cały czas się mówi, że powinniśmy być przyjaźni, pozytywnie nastawieni do drugiego człowieka, a kiedy oglądamy się wokół widzimy wszechogarniający ludzi jad, którym niektórzy plują na kilometr. Smutne, ale prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wrodzona wada człowieka .. większość ludzi ma zakodowaną od urodzenia w sobie nienawiść .. ci którzy potrafią to z tym walczą ale większości się nie chce . .pozdrówka Em ;)

      Usuń
  19. wyglądasz świetnie :) obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna torebka ;)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, jesienne zdjęcia :) Obserwuję!
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Zakochałam się w niej:)
    obserwujemy?

    Mam do Ciebie prośbę - możesz kliknąć na moim blogu w widget VINTED? Będę bardzo wdzięczna:) JEst to dla mnie bardzo ważne <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Super obserwuje zapraszam http://sweet-bl.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your look! You look so great!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!