The man - a rational being, which for unknown reasons, it rarely turns out.

21.09.2013

Nie wiem dlaczego włosy myję wyłącznie w zimnej wodzie, ani dlaczego bardziej wolę pić herbatę niż kakao. Nie mam pojęcia czemu doba to dla mnie stanowczo za mało, nie wiem też czemu nie jestem skowronkiem tylko sową, która życie zaczyna dopiero po północy.

 Nie wiem dlaczego notatki na bloga piszę w zwykłym zeszycie, który wydaje się, jakby przeżył drugą wojnę światową. Nie wiem czym jest szczęście, ani jak zatrzymać i cofnąć czas. Nie wiem dlaczego nie jestem idealna. Nadal nie mam pojęcia jak chwycić skrawek lata, lecz też nie wiem dlaczego jesień jest taka piękna. Nie wiem co jest po drugiej stronie lustra, czy jest tam lepiej, a może gorzej. Nie wiem dlaczego ludzie uwielbiają mówić i dyskutować na temat innych, oraz nie mam pojęcia dlaczego nie wyrażają konstruktywnej opinii. Nie wiem dlaczego z taką trudnością przychodzi nam komplementowanie samego siebie, oraz wyrażanie własnego zdania .. a nie .. to wiem. Uważamy, że to nie w porządku, więc na siłę jesteśmy skromni. Zagadką jest dlaczego arbuz na wierzchu jest zielony, a w środku czerwony. 

Fot. KlaudiaAsik




spodnie- Zara/ koszulka- F&F/ naszyjnik- katherine.pl/ torebka- sh/ buty- Cropp/ bransoletki- Sinsay, DIY, nn









zdjęcia : 30 sierpień 2013r. 

~Ściskam, 
Ola







28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ! <3
    ---
    ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W AKCJI, każdy jest nam potrzebny. http://about-the-everything.blogspot.com/2013/09/wielka-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i taki post piękny ↨♥♥♥☻
    Bardzo ładny blog
    Masz taką bardzo fajną figurę!!
    Zapraszam do mnie !!
    http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. momomomomo *.* mój Olek <3 /Aśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne buty :) Zapraszam do siebie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *.*

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne, klimatyczne zdjęcia! bardzo fajny zestaw, cudne spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. również zaczynam życie po północy, świat jest piękniejszy !
    super zestaw :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mega słabe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho ! No i się zaczyna :)) ...
      Pozdrawiam Anonima :*

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Masz przepiękne, długie włosy i co do ubrań to widzę że masz podobny gust do mojego :)
    Oczywiście obserwuję i byłoby miło, gdybyś się zrewanżowała:
    sanderusbloguje.blogspot.com

    Pozdrawiam, Olu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia *.*

    http://interaktywnepisanie.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Obserwuje. :)))))

    blog--ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, fajny blog, też czasami czuje się inna w codziennym otoczeniu ;)
    Jednocześnie zapraszam na swojego, gdzie:

    Zawsze chcieliście mieć wymarzoną sylwetke, mówiłyście że od jutra dieta, i w sumie dwa pierwsze dni były ekstrymalnej diety, a później sobie odpuszczałyście?!
    Też to nam. dlatego założyłam bloga, tórym możemy się razem wspierać,
    Serdecznie zapraszam !

    http://jestemlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny fotograf, jestem pod wrażeniem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejciu, super wygladasz :) i swietne zdjecia :) zaluje, ze jestem tu po raz pierwszy :( zapraszam i do mnie! Moze poobserwujemy? :*
    Pozdrawiam, Vanessa :)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful!! :)

    xoxo from Switzerland :*

    OdpowiedzUsuń
  17. W Twoim wieku nie wie się jeszcze wielu rzeczy. Śliczne zdjęcia.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)

    Obserwuję :)


    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz. Prosty zestaw a jak efektowny :)
    Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bycie skromnym nie znaczy zakompleksionym ;) Skromność to zdecydowanie zaleta. Podoba mi się sceneria zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce, fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie umiem myć włosów w zimnej:P fajne buty!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. botki są odjazdowe<3
    + fajny tekścik!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!