Sometimes just one person or one idea to change your life forever.

08.09.2013

Jakiego zamiennika mogę użyć niż "blog szafiarski" ? Ot właśnie teraz postaram się Wam uświadomić, że to nie jest tylko strona internetowa poświęcona, ubraniom i postom z cyklu "outfit ot tu dej". Nie wiążę również planów z modą, modelingiem. 

Więc teraz pytanie. O czym jest ten blog ? Proste do uzasadnienia. Rok temu, nic nie widziałam poza ubraniami, przelicznikiem walut, i pytaniem :Czy będę w tym chodzić ?, nie zdawałam sobie sprawy, że mogę napisać tekst z ponad 200 słów. Pewnego wieczoru założyłam sobie ot taki pamiętnik, jak zwykła nastolatka nie mająca gdzie napisać swoich myśli. Z czasem moje notatki zaczęły nabierać większego sensu, były bardziej treściwie. Nie pisałam w nim co zjadłam na śniadanie, jakie to nauczycielki mnie denerwują, albo jaka długa kolejka była do dentysty. Pisanie notatek szczerych, prawdziwych, oceniających, stało się moim hobby, stwierdziłam, że zmienię tematykę bloga, jednak nie bardzo widoczną. Zaczęłam pisać co pozwala do dłuższego przemyślenia, co inny człowiek nigdy nie poruszyłby tego tematu,  ponieważ jest mało istotny. Moda ? Jaka -  moda ? Mody, zestawów ubrań, używam jako .. dodatek. Gdyby blog był wyłącznie o tekstach, byłoby nie ukrywajmy- nudno. Ubrania są moją pasują, mam tysiące czasopism o modzie, panujących trendach. Staram się "dopasować" do blogosfery, lecz metr przed modą, wyżej o jeden punkt jest dziennikarstwo. 

Fot: KlaudiaAsik







top- Stradivarius/ spodnie- Zara/ sweterek, torebka-sh/ bransoletka- katherine.pl/ buty- Deichmann 












~Ściskam,
Ola

23 komentarze:

  1. podoba mi się:) fajne spodnie i bluzeczka w kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://catyslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ;(
    Nie zamykaj bloga!!
    Bardzo ładny jest ♥
    Śliczne stylizacje
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bluzeczka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna bluzeczka!

    co powiesz na wzajemna obserwacje? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod tym postem widać jak dużo osób "czyta" to co piszesz a szkoda .. Olek chociaż miałabym z dupy maryny ci ten aparat wyciągnąć to ci zrobię te zdjęcia ale musisz też ty troszke wydorośleć :)
    Jeszcze pogadamy .. a cegielnia zawsze najlepsza na zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wszystko połączyłaś, stonowane kolory i do tego różne ćwieki :) buźka! xxx może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw ;)
    obserwujemy i zapraszamy do nas http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się zestaw, a wlosy masz cudowne!
    caluję, www.swaggie.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak na razie mam tylko teksy na swoim blogu i jest to własnie mój rodzaj pamiętnika, kto wie, może kiedyś dodam coś takiego jak Ty. :)

    mietowalife.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowne włosy :)
    Jeżeli lubisz pisać to pisz, jeżeli będziesz naprawdę lubiła to co robisz to inni też to polubią :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka jest przeurocza<3
    uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie włosyy *o* pozazdrościć ;*

    zapraszam do mnie :
    http://whoa-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne masz włosy *w*
    Aaa i daj mi tą bransoletkę,


    Zapraszam do mnie :) http://sny-aniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny blog. Uważam , że ładnie piszesz, a niewiele osób to potrafi. Do tego chciałam cię zapytać o włosy !Są śliczne i dłuuuugie. Też chcę takie. I fajne zdjęcięcia i strój . Zacznę nałogowo czytać twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobała mi się ta notka. Widać, że potrafisz napisać coś bardzo ciekawego. Zdjęcia są cudne. Zrobione w bardzo ciekawym miejscu. Czekam na następny post i dodaję Cię do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie i liczę na szczery komentarz.
    http://nomatterwhoyouare333.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się motyw z bluzki. Te kwiatki są super!
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!