Recenzja maski do włosów Pilomax.

02.09.2013


Każdy ma swój ulubiony film, jedni są fanami "Jamesa Bonda", inni "Śniadania u Tiffany'ego", a ja od lat, w kółko mogę oglądać "Wyznania zakupoholiczki".

 Odtwórczynię głównej roli, charakteryzowały piękne rude pukle. Gdy film dobiegał końca, nie wyciągałam jaki płynie z niego morał, lecz zauważyłam, że włosy potrafią dodać uroku, potrafią być ozdobą niczym biżuteria. Nie ważne czy mamy tu do czynienia z bransoletką od Lilou, albo naszyjnikiem od Pandory. Każdy ma swoje atuty, jedni maja piękne, duże oczy koloru morza, inni długie, zgrabne nogi sięgające nieba, lub usta jak Monika Brodka. A ja ? Czym się mogę pochwalić ? Nie mam nóg jak żyrafa, źrenic niczym morska woda, lecz włosy długie do pasa, koloru zboża. W ich codziennej pielęgnacji przyszła mi z pomocą firma kosmetyczna Pilomax oferując mi do przetestowania maskę. Pilomax charakteryzuje się naturalnym składem dając nam, klientkom w rezultacie piękne i zdrowe włosy. 


Maska : Pilomax



*Cena: W sklepie internetowym kosztuje około 34 zł za 480g. Osobiście uważam, że cena jest adekwatna do rezultatów jakie maska nam daje.

*Opakowanie: Kosmetyk mieści się w plastikowym słoiczku, ze szczelnie zakrywaną pokrywką. Niestety, patrząc obiektywnie nie jest to wygodne, ponieważ może się przewrócić, a maska wylać. 

*Konsystencja: Żelowa, bardzo łatwo się ją rozprowadza na całej długości włosów. Posiada kolor perłowy, co niewątpliwie nadaje blasku.

*Wydajność: Produkt testuję już ponad miesiąc, stosując dwa razy w tygodniu. Mój słoiczek zawiera 70g maski, jednakże pozostało mi w nim jeszcze połowę. Bardzo wydajna. 

*Zapach: Henna i rumian rzymski nadaje kosmetykowi piękny zapach, który pozostaje z nami na drugi dzień. 

*Działanie: Na początku, po dwóch zastosowaniach nie zauważyłam żadnej różnicy, włosy jak były suche takie pozostały. Później różnica była bardziej widoczna, końcówki już się tak nie rozdwajały, włosy stały się mocniejsze, mniej łamliwe, gładkie. Łatwo się je rozczesywało, ponadto, czego producent nie napisał na opakowaniu- przyśpieszył ich przyrost, więc w miesiąc włosy urosły mi dodatkowo około 5cm. 

Dziękuję Pilomax ! (:



A wy macie jakieś sprawdzone kosmetyki na pielęgnację włosów?
~Miłego popołudnia, 
Ola

12 komentarzy:

  1. muszę sie skusić ;p
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam :) Odżywkę na puszące i suche włosy :D
    W poście Nawilżenie ;)
    http://about-the-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam Wax z jakiejś polskiej firmy i także całkiem spoko. Ale następnym razem też kupię Pilomax, bo wydaje mi się jednak lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być świetna, skoro włosy Ci tak szybko urosły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dostałam aby ją zrecenzować i przetestować. Lecz teraz na pewno ją kupię :)

      Usuń
  6. Uwielbiam tą maskę . Jest świetna

    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Interesujace

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nadajesz się do takich postów. Rób te oufity czy jakoś tak, ale to nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się z Tobą zgadzam :D
      Jednak muszę się wywiązać z współpracy :)

      Usuń
  9. Wydaje się fajna. Ciekawe jak zadziała? Jeśli są próbki to może zamówię :)
    http://scary-story-scary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!