Music is an art to enjoy and sadness for no reason.

30.09.2013

Linkin Park, dzielnie asystuje mi przy powrocie do domu ze szkoły. Florence Welch, za każdym razem gdy jej słucham poprawia mi humor. Monika Brodka, zawsze mnie zrozumie, a ja ją za to wysłucham do końca. 

Birdy, śpiewa jak skowronek, podtrzymując mnie na duchu gdy mam zły dzień. Nickelback pomaga pokonywać codzienne trudności, a Nirvana niekiedy pisać posta na bloga, kłócąc się przy tym z moją herbatą. Kings Of Leon budzi mnie o 6 rano, dając do zrozumienia, że pora powrócić do świata żywych. Ellie Goulding codziennie spędza ze mną godziny nad zadaniem domowym. Mela Kotulek to moja nowa koleżanka, z którą dopiero się poznaję, ale już zdobyła moje zaufanie odpowiadając na pytanie :"Dlaczego drzewa nic nie mówią?". Lana Del Rey od zawsze była moją przyjaciółką, z którą mogę porozmawiać na każdy temat, pomagając mi przy tym zasnąć z poukładanymi sprawami w głowie, a Adele - pokazuje, że nikt nie jest idealny i liczy się to, co jest w środku. Rock Mafia tworząc z Miley Cyrus duet, uświadamiają, że mój świat należy tylko do mnie i nikt nie ma prawa do niego wchodzić, bez odpowiedniego klucza. 

Fot: Julia Frag Photography 

klik my facebook please


spódniczka- DIY/ koszulka- New Look/ bluza- Zara/ buty- Cropp/ torebka- sh 














Całuję, życzę udanego tygodnia,
~Ola

16 komentarzy:

  1. Muzyka jest wspaniała :) Słyszałaś Heart Shaped Box w wykonaniu Lany :) ? Polecam :) No i oczywiście jak zawsze świetne zdjęcia :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak .
    Świetny post
    Taki z pasją♥
    Widzę że słuchasz podobnych wykonawców co ja ;3
    Sesja śliczna ;)
    Jak modelka!
    Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotografie! mi muzyka eż towarzyszy cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka to jest to co kocham ♥
    Jej, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Śliczne zdjęcia = D

    Zapraszam : http://Loveinmyworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluza :) www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    obserwujemy?
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ! i cudne włosy *.*
    Obserwuję ! ( i liczę na rewanż :D )
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. za ellie przepadam , nirvany słuchałam jak byłam młodsza i to był dopiero klimat
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ellie ma fajne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są śliczne ;D
    Obserwuję :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie ;p
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!