Nothing.

09.07.2013

Gdy pogoda za oknem nie błyszczy optymizmem, gdy sąsiad budzi mnie o 7 rano kosiarką i świeżym zapachem ściętej trawy, gdy piąty kubek zielonej herbaty o smaku mandarynki pachnie już jak zgniła borówka, w głowie od samego rana wciąż siedzią mi słowa Zary Larsson "All the world could disappear, Wouldn't notice, wouldn't care." 

Szumi komputer. Myślę co napisać, palce co chwilę muskają klawiaturę, aby później zrobić minutę przerwy na dobranie odpowiednich słów. Popadłam w stan gdzie głowa nie jest zdolna do pracy, a myśli krążą po kosmosie, gdzie wszystko jest mi obojętne, gdzie herbata, którą, jak mi się zdawało zaparzyłam 10 min temu, okazała się, że po godzinie jest już zimna. Oglądana bajka "Małe Zoo Lucy" przez moją siostrę w pokoju obok, aż przyciąga swoją rysunkową fakturą, gdzie nie musimy nic myśleć. Patrzymy jak postacie przesuwają się na ekranie, jak rozmawiają między sobą, jak rozwiązują swoje problemy. Niekiedy usiądę i oglądnę z siostrą bajkę, zastanawiając się, jak bogatą można mieć wyobraźnię, aby stworzyć coś tak pomysłowego, jak bogatą można mieć wyobraźnię aby wykreować osobowość, która przyciągnie uwagę najmłodszych, i jak bogatą można mieć wyobraźnię aby stworzyć kolejne odcinki. Dzisiaj popadłam w stan bez-myśli. Inaczej- pustogłowie. 






szorty - DIY/ koszula, torebka- sh/ bransoletka- katherine.pl/ pierścionek- pobliski sklep

Pozdrawiam
Ola

23 komentarze:

  1. Jejku *.* śliczne zdjęcia :O
    Zdania, które tak dobrze ze sobą współgrają, nie wskazują na pustogłowie! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://chandelier-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisanie :) Aż nasunęło mi się ostatecznie zdanie: jak bogatą można mieć wyobraźnię, żeby w końcu wymyślić posta na bloga (z czym mam ostatnio problem, haha) xD Poza tym - świetny outfit :)

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prosty, ale śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna torba !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba ♥
    Zapraszam
    http://worldpaulas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    Zapraszam do mnie :
    http://beyourself6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty *_*
    A notka fajna, pieknie piszesz :)

    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulaa *-* Prosta, ale zajebista! :D
    Zapraszam: http://impossiblelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz. Podova mi się Twój styl. Njładniej wyglądałaś w poprzednim poście. :) wpadnij do mnie. Zostaw szczerą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Leci obserwacja :) Fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna notka. Bardzo podoba mi się ta koszula <3

    Zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,podoba mi się ten zestaw ;** Odwiedzisz mojego bloga ? http://loveandpeaceman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie. dopiero się rozkręcam. : )
    + Fajne ciuchy c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój styl pisania. Pogoda ma wielki wpływ na człowieka. Ja ostatnio chodzę jak w depresji. I mam pytanie, widzę, że masz bransoletkę z katherine. Zamawiałaś ją sama? Jak z przesyłką itd. mogłabyś trochę opisać cały proces zamówienia? Bo chciałam zamówić tam parę rzeczy, zastanawiam się czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany post ;) mam podobną koszule ;)
    caat-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tu :D

    http://justgamee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne włosy! :)))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!