Flemeryk.

31.07.2013

Sangwinik - Osoby optymistyczne, dobrze czują się w towarzystwie innych, jest beztrosko nastawiony do życia. Uwielbia być w centrum zainteresowania, dominować nad innymi ludźmi, oraz ich oceniać. Posiada duże poczucie humoru- niekiedy zaraża nim innych, mnóstwo rozważnych jak i nie rozważnych pomysłów - byleby się nie nudzić. Nie zna znaczenia czasownika - Nudzić się. 

Melancholik- W porównaniu do Sangwinika taka osoba jest pesymistycznie nastawiona do życia i aury, która go otacza. Nie lubi myśleć o przyszłości, woli żyć chwilą - która musi być dobrze dopracowana i spędzona w idealnie dobranym towarzystwie. Perfekcjonista w każdym calu, nie ufa przypadkowym ludziom. Posiada duszę artystyczną, ale źle znosi krytykę. Marzenia są jego sensem życia. 
Flegmatyk- Nie lubi siebie i tego co robi, ma duży poziom samokrytyki. Obiektywny, lubi gdy mu się przedstawia konkrety. Naprawdę są optymistyczni, łagodni, dowcipni - często są spostrzegani jako zdystansowani, wiecznie niezadowoleni i przede wszystkim chłodni. Potrafi słuchać innych, cierpliwi, nie lubią pośpiechu, potrafią sobą kontrolować. Uwielbiają obserwować ludzi i ich zachowania. 
Choleryk- Z życia czerpie to co najlepsze, niekiedy najgorsze. Zawsze jest zajęty, nie ma czasu na chwilę dla siebie, często się śpieszy. Nieskoncentrowany, nie przemyśli swoich działań, uwielbia dyrygować innymi w pracy. Swoje czynności wykonuje szybko, nie znajduje u siebie cech pozytywnych - posiada wiele kompleksów. Nieczęsto się uśmiecha, jak i nie zwraca uwagi na innych ludzi. Jest zdeterminowany.  


Nie ma typu osobowości specjalnego dla mnie, a szkoda. Byłoby to połączenie flegmatyka z nutką melancholika, oraz szczyptą choleryka. Coś w stylu Flemeryk
Flemeryk- Typ osobowości wymyślony przez właścicielkę tego bloga. Posiada wysoki poziom samokrytyki. Naprawdę są optymistyczni, łagodni- spostrzegani jako zdystansowani, wiecznie niezadowoleni i przede wszystkim chłodni. Uwielbiają obserwować ludzi i ich zachowania. Lubi być perfekcjonistą w każdym calu. Posiada duszę artystyczną, ale źle znosi krytykę. Marzenia są jego sensem życia. Nie znajduje u siebie cech pozytywnych - posiada wiele kompleksów, ufny. Jest zdeterminowany.


koszula-Bershka/ spodnie- Zara/ naszyjnik- Sinsay/ bransoletka- DIY/ pierścionek- katherine.pl/ buty - Deichmann














  Dziękuję bardzo mojej ekipie : FotografowiAsi, Rafałowi i Kubie. 

Jakim Wy jesteście typem osobowości ? 
Buziaki
Ola










27 komentarzy:

  1. Ooo, uczyłam sie kiedyś typów osobowosci na PP ;D

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wyglądasz :)
    Super zdjęcia :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 zdjęcie jest najlepsze :D


    http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/ .. > zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie przypisałam dwa typy osobowości :D mam nadzieje że tak siebie postrzegam, postrzegają mnie inni :D Ślicznie wyglądasz, świetna koszula

    Pozdrawiam :) i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam w szkole taki test na lekcji wdż, z którego miało wyniknąć jakim typem człowieka właśnie jesteśmy i wyszło mi, że jestem cholerykiem haha ;D Po części to prawda, jednak uważam, że pasuje też do mnie zarówno Melancholik jak i Flegmatyk :)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Flameryk-dobre:D Świetna koszula:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne włosy! Look również na tak ;)

    Pozdrawiam!
    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bardziej przy choleryku ;) piękne włosy ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super biżuteria ;)

    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie :) podoba mi się tu, masz 14 lat a styl super :)
    Pozdrawiam :*
    Obserwuję i zapraszam http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sandałki i spodenki :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się twoja koszula:*

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowne wlosy! Musisz koniecznie wejść na bloga www.anwen.pl, bo mam wrażenie, że potrzebują trochę nawilżenia i pielęgnacji, a o taki skarb trzeba dbać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny outfit! :)



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny naszyjnik !
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!