1. Recenzja- Korektor antybakteryjny firmy Avon

28.02.2013

Mały wstęp..
Długo się zastanawiałam czy zrobić recenzję kosmetyków w jednym poście, czy dodawać kilka, ale co parę dni. Zdecydowałam się tą drugą opcję, ponieważ będzie bardziej przejrzyściej, jak i ja dokładniej pisać na wybrany produkt. Recenzję nie będą tylko na temat kosmetyków z Avon, możecie się równie spodziewać opinii ze zwykłych drogerii lub pobliskiego sklepu.

Chciałabym Was powiadomić, że razem z moją przyjaciółką planujemy złożyć zamówienie z Yves Rocher, więc może się pojawić post na temat tych kosmetyków.  
Dobry wybór ? 
Postanowiłam zamówić korektor antybakteryjny firmy Avon z serii "clearskin". Była to edycja limitowana, która pojawia się tylko na luty, marzec. Oczywiście do wyboru był również żel do mycia twarzy. 
Korektor ma za zadanie ukrywać naszych nie proszonych gości na twarzy i jest przeciwbakteryjny, co jest wielkim plusem. 

*Cena- w lutym była walentynkowa okazja 9.90zł. Jest go 4g, mogłoby być go troszeczkę więcej. Aktualnie  w sklepie internetowym Avon kosztuje 11.99zł. 

*Opakowanie- Plastykowe opakowanie wysuwające się na zasadzie szminki, praktyczny i dobrze się go trzyma w dłoni, gdy chcemy zakryć niedoskonałości. 

*Wydajność- Jednym z minusów tego kosmetyku to to, że nie jest wydajny. Kupiłam go zaledwie miesiąc temu, a już go kończę. Używam go raz i codziennie.

*Zapach- Nie drażni, jak dla mnie przyjemny. Można poczuć nutkę dodawanych ziół do korektora. 

*Opinia- Faktycznie, opis podany od producenta w części się spełnia. Jest antybakteryjny, dzięki czemu zmniejsza krostki i nie powoduje przy tym nowych. Gdy do nałożymy na wybrane punkty i rozetrzemy staje się niewidoczny, w moim przypadku idealnie współpracuje z kolorem skóry. Niestety, nie zakrywa niedoskonałości tak, jak bym chciała, jak i nie utrzymuje się długo na twarzy. 

Podsumowując: 
Cena- +
Opakowanie- +
Wydajność- -
Zapach- +
Opinia- +/-

Czy kupiłabym ten produkt ponownie ? Bardzo trudno mi to stwierdzić, nie wysuszył mojej skóry, wręcz przeciwnie, po pewnym czasie krostki i różnego rodzaju wypryski zniknęły. Nie zniechęca mnie do zakupu jednak wydajność tego kosmetyku. Mimo szybkiego zużycia kosmetyku nie zniechęca mnie to, aby go ponownie kupić. 


Jak uważacie, lepiej żebym pisała tak kilka postów co 3 dni ? Czy wolicie abym napisała jeden długi post o wszystkich moich kosmetykach z Avon ? 
Buziaki~Ola

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego korektora :) jak byłam młodsza to używałam te kosmetyki ale korektora nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wolisz ;) Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :) + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na kosmetykach ,a le podoba mi się twój blog , i myślę ,ze jak będę tu częściej zaglądać to się trochę zaopatrzę , + obserwuję i liczę na rewanż , ( tylko mnie nie wykiwaj jak reszta ) :) Zapraszam na mój blog

    rooooooooooss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zajrzę jeszcze nie raz :)

    Spoczko blog zapraszam na mojego
    http://martaandmarta2001105667.blogspot.com/
    Obserwuje twojego i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) moja koleżanka ma taki sam korektor, zapraszam na bloga: pff-aik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za rade, może sb go kupie.

    może pisz jeden a konkretny ?

    obserwuje bo fajny blog, licze na rewanż
    sylwia-sylwiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam taki na urodziny. Jest niesamowity ! Zapraszam do siebie http://chomik69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dawno sobie kupiłam serio super :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam z avonu tego korektora w czarnym opakowaniu nie wiem czy ma on jakąś konkretną nazwę. uważam że bardziej wtapia się w skórę i jest mniej widoczny niż ten :P ogólnie bardzo lubię avon i co miesiąc zamawiam dużoo kosmetyków od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowałam się kupuje . ;) świetna recenzja . ;) teraz kosztuje tylko 5.99 zł ;)
    Zapraszam do mnie.
    katjanakarolina.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowałam się kupuje . ;) świetna recenzja . ;) teraz kosztuje tylko 5.99 zł ;)
    Zapraszam do mnie.
    katjanakarolina.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Każdy miły komentarz dodaje motywacji autorowi bloga. Komentarze chamskie, obrażające będą natychmiastowo usuwane. Cenię sobie krytykę lecz KONSTRUKTYWNĄ!